oj

.. har knappt hunnit uppdatera i dag. slutade ialf sista leketionen kl två då vi hade info om idrotten fan vad roliga saker vi ska gör aalltså haha. Efter skolan dåra drog vi till gubbis och köpte cigg sen gick jag hem. Vid fyratiden mötte jag sandra vi gick till handlarn & jahandlade avocado tacokrydda gurka & coca cola. Sen lagade jag tacos med nachos chips o guacamole eller hur fan de stavas hehe o till de drack ja cola skitgott! Är också fett ledsen för min mammas skull har typ haft on ti magen hela dagen för hon hittar inte sina guldringar o halsband som är värt över tio tusen kr så när jag ahde fest elle rnågot baxade någon de & då undrar jag vad folk har i skallen? hur kan man stjäla från andra när dom är snälla o bjuder in folk is itt hem så jävla äcklig stil dom där sakerna betydde jättemycket för min mamma så hon är så himla ledsen usch den som har tagit de spottar jag på äckliga hormänniskor. Kommer aldrig bjuda hem människor igen förutom dom jag vet aldrig skulle göra så. Och om du som tagit dom läser min blogg så gå o  ta livet av dig själv aso ursäkta men det där är det äckligaste man kan göra bläää!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback