mysigt

Har precis kollat klart på idol o andra avenyn. Innan det var jag ute med sandra och vi mötte upp en beseviser som verkligen trodde på allt hon sa och försökte vända allt så att vi var skurkarna hela tiden? och hennes kompis satt breve henne o skratta fast hon inte vet vad hennes vän sagt om henne då skulle hon väll vissna.. aja. Helgen är ialf planerad på fredag ska jag, Mami & lillasyster till Helena i skogås och grilla kött med sallad och beasås, på lördag ska vi baka piroger sen drar väll jag ut och träffar alla mina underbara tjejkompisar och på söndag ska jag på bio med mami, lillasyster & mamis killes familj i heron city ska bli riktigt skön helg. I morgon är jag som sagt ledig har pluggat klart också.

Frågestunden avslutas som sagt i morgon så passa på att ställa frågor nu om ni har något ni vill fråga puss & kram!

Kommentarer
» linnea

Sv; Har bara vart inne och pluggat, skittråkigt men så är det ibland ! :)

Ha en fortsatt bra kväll !:)

2009-09-22 21:55:13
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/
» Carolina

hittade inte inlägget där frågestunden var, så jag ställer några frågor här!:)

1. Hur gammal är du?

2. Vad gör du på fritiden?

3. Varför bloggar du?

Kram :)

2009-09-22 21:56:52
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback