känner mig fräsch

Har tagit en dusch nu och rakat benen m.m efter smörjde jag in mig i kokosolja så sköönt! Ska strax ta o fixa något att äta blir väll att värma en pizza eller något. Förresten så kollade jag på Fritidsresor i dag om en resa till Sunny beach man kan redan kolla till nästa år yei, ja sandra & sokeina drar förmodligen den 25 maj till den 2 juni. Med resa och hotell fram o tillbaks går de på lite mer än 4000 kr var de är ju gratis typ ? shit vad jag längtar så vi ska beställa snart vi ska bo på hotellet jag bodde på alltså hotell Iskar, vi ska bada, sola, festa äta gott ja allt man gör när man är utomlands. ska även göra en till tatuering där. LÄNGTAR GALET! vi hörs. puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback