japs

Kom hem för en stund sen var och mötte upp petra och snackade litegrann o så. Blev inget gym i dag orkade helt enkelt inte. får ta och skärpa mig nu haha. I morgon blir det väll party med tjejerna känns som om de blir lite för mycket av det men kul är det ialf. Ska strax in på fritidsresor och cheka lite längtar så otroligt mkt till bulgarien så det inte är sant hoppas min snygging bobby fortfarande jobbar där när vi åker dit.

Förresten så har jag lovat mig själv att börja ta mycket mer bilder de behövs på min blogg känner jag, tycker inte ni det? och till er alla gulliga läsare som frågar hur jag mår osv, jag blir otroligt glad ska ni veta kärlek till er och fortsätt kommentera jag blir jätteglad. kram


Kommentarer
» yasmine modell och blivande mamma

tack gullig du är glad jag blir nu ska jag försöka ta mig ut med voven precis käkat blodpudding för att öka järnvärdet hehe .

Ska du kika idol ikväll? kram

2009-09-17 17:56:32
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback