Hej bloggen

Kom hem typ nyss har vart ute på en promenad med hunden. När jag åkte hem från skolan pratade jag med johanna i tele alltid lika kul o snacka med henne, saknar henne! Haha ialf när jag kom hem har jag fått ett brev och mamma ett där det står till Målsman för Irma söderqvist. Ialf det är från fältassistenterna som säger att vi sitter i gubbängen och dricker alldeles för mkt och varje helg sen sommarenbs slut? haha jag har vart i gubbängen 2 eller 3 gånger och druckit med måtta men dom överdriver ju alltid och det vet ju mamma också haha. Tyckte de var lite kul. I kväll ska jag antingen dra hem till jennifer på fest eller åka till helena vi får se hur det blir. slänger in lite bilder som är tagna today. puss

 

haha första bilden är felicia & sandra. Dom andra två sara & jag. haha gud vilket mobboffer jag ser ut som herregud!

Kommentarer
» ernst

hej, va händer ikväll? ha d gött,kram

2009-09-25 15:00:21
URL: http://www.metrobloggen.se/gnoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback