gud så skönt

Har precis tagit en lång och skön dusch, smörjt in mig i cocoskräm och flätat håret! Känner mig jätteren nu =) ska snart gå och lägga mig har fått en dundrande huvudvärk inte kul :( I morgon slutar jag två i think sista leketionen är idrott, vår idrottslärare kmr döda oss haha jag vene vad vi ska ha för leketioner. Terrängfotboll, springa 4 km osv jobbigt haha. men jag säger godnatt här. hörs i morgon och då blir det uppdatering med massa bilder också. puss.

P.s ni kan följa mig på bloglivin nu =)

Kommentarer
» AMANDA - ♥ Kläder och skoj

fin blogg =) allt bra med dig? =)

2009-09-17 22:10:36
URL: http://aujmalm.blogg.se/
» Emma

Hej sötnos!

allt bra med dig idag? :)



Ville bara meddela att jag har laddat upp ett nytt videoinlägg där jag pratar om kissie, foki, amandavardet och amir. Jag är även flum i videon så jag gör olika grimarser. Hoppas du vill kika på videon och berätta vad du tycker :)



Puss

2009-09-17 22:16:48
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback