godmorning

Här sitter jag och är superfräsch har precis duschat. Vet inte riktigt vad som händer nu på dagen men förmodligen så chillar jag hemma & i kväll blir de förmodligen myskväll eller utgång vi får helt enkelt se. Kenneth ska ialf sova hos oss i natt så ja får inte sova i mitt rum buhu:( som tur är finns bärbara datan så tillgång till internet har jag ialf. I morgon ska jag kanske träffa pappa ska försöka få med han in till stan för jag behöver lite nya linnen tröjor och en skitsnygg mössa på gina haha. Tror inte de kmr funka men whataheck ja försöker ialf. hoppas ni har en underbar dag allesammans så hörs vi! puss


long time ago!


Kommentarer
» Anonym

helt underbart :D

2009-09-05 11:56:04
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback