frågestunden

Fick inte många frågor alls men jag svarar på dom eftersom dom som frågat kanske vill veta!


Emmelist om Nu är:
jajjemän!

Kanske ska ta och passa på att fråga en fråga under din frågestund också. Så here We go:

Gillar du att blogga och varför?

Favorit blogg?

svar : ja, jag gillar att blogga & det är för att jag gillar och skriva av mig och kunna gå tillbaka för att se hur jag kände då , vad jag gjorde då eller helt enkelt se hur mycket jag förändrats som människa. Jag har ju haft den här bloggen i 2 år och jag tycker jag förändrats mycket som människa under dessa 2 år.

jag har flera bloggar jag läser dagligen och det är emilias, paows,amirs & rhicks m.m

Lina om Nu är:
Var har du piercingar? :) Vad tycker du killar ska ha för egenskaper för att vara bra killar? Vad tycker du om bloggaren Kissie?
svar:
1. jag har piercing i tungan, i överläppen och i öronen
2. Jag tycker killar ska vara snälla, charmiga bry sig om andra och såklart ska dom se bra ut. Dom ska vilja mysa & kunna visa upp sin flickvän för sina vänner.  En kille ska inte ha för mkt ballhet och lluft och tro att han är världens finaste och att alla bara vill ha honom. de e för mycket med sånna killar.
3. Jag är inte ett stort fan av kissie. Hon tror för mycket om sig själv att ständigt säga gud vad snygg jag är i dag o blabla hit o dit när hon är grå i ansiktet och ser ut som en uppstoppad grisrumpa, hon är ingen speciell tycker jag och hon är verkligen inte värd att vara storbloggare finns så mycket bättre bloggar som folk skulle kunn ahitta om dom faktiskt kollade runt =)

Mindy om Nu är:
Hur kom det sig att du började blogg..?
Svar: Jag tror det var så att jag läste mina vänners bloggar och då bestämde jag mig för att skaffa blogg i december 2007. Bloggade inte direkt i början men i januari 2008 kom jag i gång och det kändes faktiskt riktigt kul så jag fortsatte och här finns min blogg kvar fortfarande =)

Martina om Frågestund:
Va vill du bli när du blir stor??

Svar: Det är en riktigt svår fråga. Jag har ju vart inriktad ett bra tag nu på frisör, men helt ärligt så vet jag inte längre. Går ju i hantverksakademin där man bland annat får pröva på makeup artist och frisör. Vi går ju runt i verkstäder varannan vecka och provar på saker sen efter jullovet ska vi välja vad vi vill gå. Men jag tror nog jag vill bli frisör.

Anonym om Godmorgon:
lugnt:)
hur gammal är du?
Svar: jag är 16 fyller 17 den 29 januari!

Jap så var den korta frågestunden slut, jag hoppas ni fått ett bra svar på era frågor. Det var väldigt kul att svara på frågorna ialf de får vi göra om. puss

Kommentarer
» rosali

okej, ajdå, det var ju synd :)



http://livetenligtrosa.blogg.se

2009-09-10 21:51:43
URL: http://livetenligtrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback