förlåt!

Dålig uppdatering, glömde blogga innan jag gick till skolan också. I dag så påbörjad ejag en ring på metallen vi får hoppas att den blir fin, ni får självklart se bild när den är klar. På lunchen fick vi stark köttfärssås med spagetti haha och köttfärssåsen var inet ett dugg stark alltså inget men medans tio pers sitter runtomkring mig o typ dör haha de var rätt så kul faktiskt kom igen människor:P. Slutade halv tre då åkte jag, linda, jennifer & sandra till gubbis ja o linda köpte cigg o så. Nu är jag hemma ska snart göra klart min läxa o sen äta lasange hihi. I morgon ska jag träna men innan ska jag förhoppningsvis möta pappsen i stan och handla sånt jag behöver. puss på er!

Kommentarer
» The hills & The City

Sv. tack så mycket =) kika gärna in igen =)

2009-09-08 16:55:55
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback