åh

Kommer inte kunna sova. Jag känner massa saker inom mig, saknad, ledsamhet, ångest u name it. Man borde ta vara på vad man har innan det försvinner det har jag lärt mig. Jag har inte alltid behandlat alla med respekt speciellt inte mina vänner och det ångrar jag. Det finns så mycket ja har gjort har svikit så många. Men den jag svikit mest är nog mamma. Hon finns alltid där, hon ger mig mat, kläder, någonstans att sova hon bryr sig om mig. Jag har visat henne att ja älskar henne men jag vet inte hur många gånger mer ja har svikit henne. Jag har vart så full att ja åkt in på maria pool ett flertal gånger jag har sagt dumma saker ja har skitit i hennes regler bara trotsat. Men hon är den som ändå alltid brytt sig mest och alltid funnits till hjälp. Jag är tacksam att hon finns hon är bara min min mamma. Hon som varje gång ja fyllt år ger mig något hon som alltid kmr hem efter jobbet även fast hon är jättetrött o har tjänat pengar till familjen ställer sig o lagar mat, hon kmr hem i bland o har köpt kanske ett par skor ett linne eller liknande. Jag kan inte vara mer tacksam än ja är att jag har en mamma som bryr sig. De tackar ja för & till sist. Jag älskar dig mamma oändligt mycket du är det finaste ja har och förlåt för alla gånger ja svikit dig menar inget illa du är bäst & vackrast för mig!

Helena & mami i bulgarien!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback