Åh

Jag bara hatar människor som endast tänker på sig själva, som tror dom ser bäst ut som tror dom är bäst för att dom har mycket pengar hit & dit. Min mamma är otroligt snäll för att inte ha så mycket pengar då hon har en jävla massa lån jag får massvis med saker och jag är väldigt tacksam. Vi har ett fadderbarn som vi skänker pengar till varje månad så han kan äta få lite kläder och sånt. Men som pisskissie skryter om hur mycket pengar hon har och vad dyra kläder hon köper o va allt är dyrt som är runtomkring henne. Det är absolut inte något man skryter om. Vi borde ge mer än vad vi tar tänk på alla människor som är hemlösa, dom som inte får någon mat dom som knappt kan duscha. Usch ja bara ryser av att tänka på att de kan vara jag eller någon annan vi ska vara nöjda och därför borde vi hjälpa till lite mer eftersom vi har pengar. puss


hur ful får man vara kissie? sluta skryyyyyyyt =)


Kommentarer
» issa

ÄNTLIGEN! en som tycker som jag! Jag fattar inte vad folk tycker är så snyggt med henne. Visst ful är hon kanske inte, mer än hennes nästa då i sånna fall host

Men långt ifrån snygg är hon allt

2009-10-07 14:52:35
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback