svar på frågestunden

Postat av: Hilea

Vad vill du få ut av ditt bloggande??

Svar:
Jag bloggar framförallt för min egen skull, men jag vill också hjälpa andra jag försöker vara en bra förebild vilket jag inte alltid vart när man går bak o kollar i gamla inlägg men jag försöker.

Postat av: Zoure

Vad och vart hade du tänkt tatuera dig ? :D

Svar:
Jag ska tatuera mig på handen kan inte riktigt förklara vart men den ska gå ner vid tummen mot armen stjärnor och noter, snyggt va ? :D

Postat av: Malin

Hur länge har du bloggat?

Svar:
i 23 månader ;)


Postat av: matilda

när kom du på idén att börja blogga?
vad tycker du mest om att blogga om?
har du haft flera bloggar? :)
hur många pojkvänner har du haft?
vad gillar du för musik? :D

puss

Svar:
jag kom på iden när typ alla mina vänner blogga så ville jag också börja. Det är olika från dag till dag, i bland om kläder jag vill ha, eller vad jag gjorde under helgen/ dagarna eller helt enkelt bara vad jag känner för en viss sak. Nej jag har bara haft den här bloggen. Man kan säga att jag har haft 2 st seriösa pojkvänner, resten har vart skit =D. Jag gillar the voice musik, hip hop & rnb alltså ;). 

Postat av: FRIDA

favoritblogg? :)
favoritmat?
favoritmusik?
favoritsak?

där fick du några favoriet att suga på ;)

Svar:
Har ingen direkt direkt favorit läser så otorligt många. Favoritmat är just nu Thaimat som man ALDRIG kan tröttna på. Hip hop & rnb. Hm favoritsak ingen aning allt i mitt rum är mina favoriter haha.


Postat av: Piinky the one and only♥

hur många läsare per dag?
Vilka bloggar är ett måste för dig att läsa?
Om du fick vara ett djur för en dag vilket skulle du vara?

Svar:
Det är olika varje dag det är från ca 35 st uppåt 88 sådär. Mitt rekord är lite över 100 läsare. Kissies,paulinas,sandras,emilias & rhicks.
Jag skulel vilja vara en delfin eftersom jag är en vattenmänniska (a)

Postat av: beti

1. vilka affärer shoppar du mest ifrån?
2. om du hamna i en öde ö, vad skulle du ta med dig då? (3 saker)
3. hur länge har du bloggat?
4. vad fick dig att börja blogga?

Svar:
Ginatricot, H&m o internetaffärer. Hm svår fråga 100 kg ris, tandborste, och en kille haha så man får lite sex när man är på en öde ö haaha närå. jag har bloggat i 23 månader. Att många vänner bloggade så då skaffade jag mig också en blogg.

Postat av: Elsiinatoor

Har du ett favorit typ av smink? tex om du gillar ögonskuggor mycket eller kanske läppglans?
Kramkram

Svar: favoritsmink nä vet inte riktigt jag kör ju med brunkräm en dyrare inte h&m egna som suger, sen solpuder, rouche, mascara, vit ögonpenna, & oftast svart o guldig ögonskugga. Sen har jag mitt läppglans alltid i fickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback