mina tankar

ja är annorlunda precis som många andra. Mäniskor tror inte att man kan ändras ja är så jävla trött på det. Jag har adhd och har därför svårare än andra och ja så är det faktiskt, folk säger att jag inte kan skylla på min adhd självklart kan jag inte det men någonstans i bakhuvudet borde ni veta att det är otroligt tufft. När jag blir arg kan jag koka över av ilska så jag inte vet vad jag ska göra, jag har väldigt svårt att koncentrera mig, sitta still och lyssna på 1 person utan jag måste kolla runt hela tiden. Och där kommer en föredetta vän in i bilden som nämligen heter michelle hon klagade på mig. Men vad fan vet hon? hon vet inte hur svårt de är de enda hon sa skyll inte på den irma nanana KÄÄÄÄÄFT! gah hon själv som är den suraste människan jag någonsin mött i hela mitt liv som inte har diagnos adhd. Anyway ja menar värför tror alla att man alltid är den man är, som i inlåst tex dom förändrar sina liv & ja ser folk som skrivit om dom att barnen borde få stryk osv. Vi alla kan ändras om vi har viljan och orkar kämpa alla kan sluta ta droger, alla kan! ja vet det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback