svar på kommentar

Postat av:

Men hur kunde du känna Jay då? Ni verkas känna varrandra ganska bra? vill också ha kompisar från ett annat lannd. Har du träfffa Den MArgs nån gång? E han vänner med Jay? Kram / Sahra

Svar: lång historia men ja ska försöka förkorta den, en tjejkompis till mig malin kände en kille fårn london som hette Sean o så följde vi med henne 1 gång o träffade sean på hans hotell han var här själv för dom dejtade. Ialf sen lärde vi  känna honom och nästa gång han kom ringde han oss så jag sandra jennifer petra & sokki drog till hans hotell o där va kay en kille som sandra är lite förtjust i tihi ialf vi festade med dom & sen drog jag sokeina & sandra till deras hotell dagen efter o då var Jay där o ja vi fick bra kontakt på en gång så vi träffades osv o vi bytte nr o han kmr tillverige då & då så lärde jag känna honom. Haha jo det är väll kul med vänner från andra länder men de är alltid skönast med folk nära men alltid bra när man reser hehe. Nej Margs och Jay är inte vänner dom känner inte till varandra överhuvudtaget. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback