svar på en annan kommentar

Postat av: Anna

Ta kort på dina tatueringar och vart tatuerade du dig? Man ska inte ta alvedon när man har vaccinerat sig! :O det är inte bra för typ då kan inte ditt imun förebygga antikoppar för svininflensan. Jag gjorde samma misstag och måste ta om min spruta även fast jag fick vuxendos! Älskar din blogg.

svar: Absolut det ska jag göra har ju två st men den ena gjorde jag för ett halvår sen måste ba få orken att lägg in alla nya bilder på datan men det kommer. Jaha? det visste jag faktiskt inte eftersom dom hänvisade mig att ta alvedon om jag fick ont eller började må dåligt får ta o ringa dom jävlarna då haha. Tack så mycket vad glad ja blir! gillar när folk säger så. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback