storhandla

Skoldagen i dag har vart relativt kort har haft alla möjliga leketioner första delen av dagen försökte jag undvika en viss person ( min bebis ) men det gick inte så bra. Vi har ialf pratat nu och det känns skönt, Vi har väll förmodligen så mycket mer att prata om men de tar vi i morgon. Om ett tag ska jag åka och storhandla med familjen ska plocka på mig så mycket gott haha fick även nya påslackan i dag till sängen som mami ska bädda strax. I kväll så vill jennifer att jag & sandra följer med och firar Linda dock vet jag inte än eftersom vi inte är bjudna men vi får se annars blir det mys hemma med familjen. Glömde också säga att digitalkameran är hos min lillasysters pappa så jag ska vieoblogga när hon tar hem den. PUSS!

Kommentarer
» Sahra

Vaaaa har due en annan kille förutom jay ?

2009-11-20 18:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback