städat

Kom hem för kanske en halvtimme sen har städat lite smått mohammed ska komma hit o hans ka köpa med sig julmust hm tror jag snor hela haha. Gick inte på sista leketionen i dag för vi hade tydligen prov vilket ingen visste o ja har ju inte ens öppnat blocket för att kolla vad vi ska ha prov på så nej tack skippar det.

I kväll blir det bajsmat falukorv de kan va gott typ 2 gånger om året men inte en gång i veckan aja whatever. Ska snart in o lyssna på min vän margs tuunga musik & då fick jag en kommentar om hur jag känner honom så du ska få ditt svar: Jag har ju en del vänner från london som brukar komma till sverige träffade jay senast i måndags min lilla bebo som också bor där. Hur man får kontakt med folk i london hm ja antingen åker man dit eller så är dom i sverige? Ja har själv vart i london 1 gång och då träffade ja inga speciella eftersom det var 2007 en blond liten fjortis var jag då men ja ska nog dra till london snart så ja kan hälsa på dom där också o se hur dom bor haha. PEACE!

Kommentarer
» Anonym

Men hur kunde du känna Jay då? Ni verkas känna varrandra ganska bra? vill också ha kompisar från ett annat lannd. Har du träfffa Den MArgs nån gång? E han vänner med Jay? Kram / Sahra

2009-11-16 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback