skoltrött

jag är så jävla trött på skolan nu så att det inte är sant. Jag orkar inte mer vi har hur mycket jävla prov som helst,ska egentligen skicka in min svenska argumentation tills i morgon som ja bara fick G på för att jag måste skriva lite mer fakta osv om jag vill höja mig och de hinner jag inte ska fårga om jag kan göra det senare, Sen på torsdag har vi prov i verkstadsgrejerna blä och sen har vi bert o massa skitsaker orkar inte. Och IV som får gå på bio o grejer så orättvist haha. Väntar på älskling eftersom han är på väg hit från bion vi ska bara mysa och senare ska jag träna med sokeina och sandra har ingen ork men måste verkligen haha. Vi hörs väll senare PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback