nu jävlar

ska det ske en stor förändring i mitt liv. Det är slut på godsakerna och onyttig mat, Jag vill vara sund vara helt nöjd med mig själv och känna mig bra. Har gjort ett schema som jag tänkte visa er.

*Godis 1 gång i veckan, fredag eller lördag beror helt på ( och det ska inte vara både chips, godis, glass, kakor) Utan 1 av dom.
* Ingen dålig mat, tänkte att försöka äta så lite pasta, pommes som möljligt. Måste satsa helhjärtat på kött nu som ja inte gillar något vidare.
* Äta 1 tallrik mat med mycket grönsaker.
* Inte köpa massa onödigt som juicer, läsk osv.
* Träna Minst 5 gånger i veckan på gymmet ( ska försöka träna 7 dagar i veckan )
* Köra spinningpass 2 gånger i veckan
* Medel gympa pass 1 gång i veckan
* Resten gym där jag satsar mest på mage, armar & lår
* Vill att resultatet ska bli 50 kg, men kanske inte ens de vill ha ett resultat där jag känenr mig snygg i kroppen, mindre ben mindre armar mindre mage! Ska verkligen försöka det här.

Kommentarer
» Anonym

vad väger du nu?

2009-11-07 12:59:49
» Irma

nödvändigt o veta eller?

2009-11-07 13:54:25
URL: http://irmush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback