mysig dag

Hej på er! ber om ursäkt att uppdateringen blir så sen. Var bara på två leketioner i skolan i dag jagjennifer & sandra pallade inte emr. Och Reber och levi ska få sin HÄMND säger ja bara dom lägger ut bakgrundsbilder på mig på skoldatorerna vi ska se va ja ska göra med dom haha! Ialf så åkte jag sandra & jennifer till Farsta ochköpte sour cream cheese chips sen drog vi hem till jennifer chillade i hennes rum åt chips drack fanta, lyssnade på musik & snackade. Tror inte jag har skrattat så mycket på länge de behövdes. Vid halv fem drog jag och sandra till farsta sandra mötte sin mami medans jag och sokki drog till gymmet vi körde en halvtimme på cykeln så det blev emr en 1 mil på den och sen körde vi springbandet i en kvart ungefär. Sen kom jag hem har ätit fick med ris, stekta champinoner och sallad. Väntar på att Margs ska logga in på msn men han verkar sur på mig vilket för mig ledsen. Idot du är margs! aja nu sk ajag chilla lite mer puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback