ligger lite efter

I bloggandet haha, har mycket att ta igen. Men ja är så trött efter dom långa tråkiga skoldagarna och gymmet. Tror att i slutet av veckan kommer jag ha gjort ca 6 prov det är för jävla mycket.  Haha juste en skitrolig grej som hände på arbetsmiljö och säkerhets leketionen i dag, Våran lärare bert är riktigt störd aso förstår mig inte på han haha ialf så står han och pratar och Jacob sitetr o säger skittyst rast, rast,rast flera gånger aso ingen hörde sen en ny tjej i vår klass hon e helt oblyg hon ba skriker skithögt till Jacob hållkäften och jag kudne inte andas ja höll på att kissa på mig för ja skratta så mycket. Vi fick också Tacos i skolan i dag de var helt okej smakade typ curry? haha anyway. På måndag kmr Jay till sverige ska åka in till centralen och möta han förmodligen sen drar vi hem till mig och chillar ska försöka fixa teven i mitt rum också. Nä men nu ska jag äta äcklig kyckling ska försöka undvika potatisen men ååååh! Hihi sitetr förresten och pratar med min kära gamla simvän från neptum, theo hii han simmar fortfarande riktigt grym han ska simma SM orättvist :(. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback