jag saknar min älskling!

nu är det bara att vänta ännu en månad på att få känna älsklings närhet, hans andetag, hans läppar. I går så låg jag på hans bröst och höll på med hans hår smekte han på halsen och så kollar jag på honom o han har somnat han snusar lite lätt och i bland kom någon snarkning, jag kunde ligga o kolla i evigheter kändes det som. jag tog sakta bort hans hand som han höll om mig med för jag ville ju inte väcka honom vilket jag gjorde endå haha och då lägegr han sig över mig och pussar på mig i stället. Nä ja vill inte att han ska bo i london längre han får flytta sin rumpa hit snart haha. Fick också världens gulliaste sms i går såhär skrev han :  I like ur nose, ur hands, ur eyes, ur legs, ur skin.. u look good! bebiiiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback