hiss o diss



Älsklingen: Han är världens underbaraste har värdens mjukaste läppar, värdens finaste ögon, när han håller om mig känner jag mig lycklig han är mitt allt.

bästa vän: Sandra dåra hon är den bästa vän man kan ha, man kan inte hitta en bättre vän än henne hon vet exakt allt om mig. love u

Julmust: Finns det helt seriöst något godare? jag älskar julmust & julen allt blir så himla mysigt.



Fula fjortisar: Jag har fått ett hundratal sms angående min pojkvän o han är så dålig vi vill bara hjälpa dig. aso stick låt mitt liv vara alla har gjort misstag o hans misstag var att han ens lärde känna så fula människor som er. Jävla stalkers sluta smsterra mig blir galen! avundsjuka på att min bebo älskar mig? hihi

löshår: Det kan också vara fint, men fyfan när man ser att det är löshår och skiten ba är ruffsig och ful så ser man förjävlig ut. skärp er människor!



Kommentarer
» Anonym

hej! jätte bra blogg :) vad heter din kille och kan inte du berätta hur ni blev tillsammans?

2009-11-27 19:35:58
» Anonym

H-A-H-A.

2009-11-28 02:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback