Hiss & diss



H&M & lindex: Har fått in riktigt snygga kläder blivit kläder som man kan sätta på sig nu , förut gillade jag inte alls dom affärerna.

Farstas nya galleria: Hissar jag endast för 1 butik har inte alls kollat på dom andra, men vi har fått en väskbutik med så snygga väskor att jag helt enkelt dör. love it!

Friskis & svettis: Ett grymt gym, dom har oftast bra tider & skitbra pass funkar verkligen för mig och jag kmr fortsätta träna där inte någon jävla sats haha!


Att tbanorna har tagits över av nya: Nu finns det väktare på varje station typ hela tiden, dom tjänar väll ändå på att människor plankar i bland än att dom ställer ut väktare hela tidendet kostar ju också.

Julpynta för tidigt:  folk börjar julpynta för tidigt, julen är en riktig mysig årstid och man sk ainte börja för tidigt det förstör bara stämningen enligt mig. usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback