fredag = utång

Hej älsklingar! Skoldagen i dag gick väldigt segt, men jag fick Vg på mitt hantverksorgientering var 1 poäng från Mvg trodde jag skulle få IG men det känns skitbra! Lämnade precis älsklingen hann vara me dhonom i typ 20 minuter menmen. När vi var på väg från skolan så satt hans fula ex där o hon kolla skitsnett på mig om jag hade vetat att det var hon från början så hade jag fan gått fram. I kväll ska jag, sandra & förmodligen petra hem till en killkompis kompis från skolan ska bli trevligt. Och jag frågade om älskling ville komma hit i morgon och kolla på film o mysa. JUSTE fick min skolkatalog i dag fyfan vad hemsk jag ser ut haha ja blir alltid ful på bilder o alla andra i klassen blev fina. aja whatever. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback