söndag

hello, det har inte blivit så mycket uppdatering de sista dagarna så ja tänkte berätta lite vad jag gjort.

I fredags var bebis här. han kom runt åtta tiden och gick tjugo över elva, vi låg o kollade på tv o myspyste lite.

I går, så var jag ute på promenad med Petra, Sokeina, Michelle & Sandra vi gick en liten runda och försökte planera vad vi skulle göra på kvällen,vi ville till heron city men så blev det inte så vi bestämde att vi skulle åka in till stan och äta på kungshallen. Men Petra och sokeina följde inte med så jag michelle & sandra åkte. vi åt kebab med pommes så jävla gott, men jag ahde skitont i magen efter haha. sen behövde sandra gå på toa så vi fick stå i kö i typ en halvtimme. Och i går skrattade jag så jag höll på att dö helt seriöst, på t banan stod en gammal gubbe o hans haka var fyrkantig o skitstor haha  o ja dog av garv. Vi alla skrattade jättemycket i går hade jävligt kul faktist. Vi gick hem till sandra vid elvatiden också och kollade på film, ja kom väll hem runt tolv då jag satt vid datan somnade vid halv två.

Idag är det gossip girl, one tree hill, sanningens ögonblick och det dära nya programmet med hinderbanorna som gäller för mig. puss på er! hoppas ni haft en bra helg också

   

Kommentarer
» Michelle

tre slevar vitlökssås hahaha

2009-03-08 13:28:27
URL: http://mishelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback