söndag kväll

hej. Idag har jag absolut inte haft någon ork att blogga. Vaknade kvart i elva av att min lilla snorunge till lillasyster öppnar dörren och skriker åt mig för att hon inte hittar sitt sl kort, så då var jag tvungen att gå upp och ge det till henne och efter det kunde jag inte somna om. Så jag slår på datan chillar runt lite och tar det lugnt. Vid halv ett tiden mötte jag upp sandra och lånade cigg haha, ska köpa i morgon så då ska hon fåt tillbaks dom. sen städade jag mitt rum så nu är det jättemysigt här inne.

Vid fyra tiden mötte jag upp mami vid ica vi köpte nudlar, kycklingfile, kryddor, gräddfil, räkor och juice sen gick vi hem och lagade thaimat. Sen har jag smsat med bebis kollat på gossip girl, one tree hill och the hills. Nu sitter mami och lillasyster vid tv,n och kollar på Beck ska nog gå och sätta mig vid dom och tigga till mig fotmassage av sandra. slänger in några bilder från i går också. puss på er!

     

ja hade ganska mycket smink i går mörkte jag haha ! menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback