sista dagen på lovet

Hello allesammans. här sitter jag, kom hem för en kvart sen ungefär. Ska summera helgen lite här

Fredags: Var det tänkt att vi skulle på fest i norsborg, jag alexsandra, johanna, jennifer och sandra. Men det sket sig så vi åkte till liljeholmen då alexsandra åkte hem och jag jennifer & johanna gick till donken, efter det åkte vi tills lussen satte oss på skapnäcktåget och då var det några kilalr som typ hade trummor och allt som sjöng dom var tuuunga säger jag bara. så vi åker till skarpnäck sen vände vi tillbaks igen. Sen gick johanna hem och jag jennifer & sandra började röra oss mot farsta för micke fabio och enrike skulle komma dit. Men nejnej dom tar oss till medis där vi sitter i en park och gungar o fryser i hjäl. haha men dom e gulliga ! vi taggade hem vid typ ett tiden kanske och kom hem två.

Idag . Idag började dagen med att mami får presenter för hon fyller år grattis mami. Sen går jag och lillasyster ner i källaren och leter efter våra kläder vi hade när vi var små skiiitsööööta! Vid halvtre tiden tog vi t banan mot gullmarsplan och bytte till tvärbanan och gick av i hammarby sjöstad. Då går vi till mamis kompis fik där jag dricker en chai latte och åt kladdkaka med grädde och chokladsås muums! vid halv fem tiden rör vi oss hemmåt, jag bakar piroger och lite sådära. Sen försökte ja få micke med på bio men han hade tydligen inte tillräckligt med pengar så det var bara jag johanna & sandra som gick. Vi såg fredagen den 13 o den var så jääääääääääävla läskig om inte ja skrek ( fast johanna skrek mest & högst haha ) bion slutade typ kvart över ett då gick vi till t banan och vi kolalde på alla människor som var aspackade de fakltist jävligt kul & se hur folk skämmer ut sig. men de gör säkert ja också men ändå man tänker efter lite. och nu orkar jag inte skriva mer. lägger in bilder i morgon

peace and love haters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback