shululu

Skoldagen i dag har vart kort. Slutade tjugo över ett och då gick vi till idrottshallen vid skolan för killarna hade DM i basket där dom mötte några BÖNDER ( nöjda petra, amanda & sandra ) haha iallafall vår skola vann ju såklart. Efter det hände en liten rolig sak så alla fick sig ett gott skratt & ja fick skämams. Vi åkte iallfall till farsta centrum jag petra & sandra där mötte vi upp Michelle,jag och michelle handlade present till jennifer, får hoppas att hon blev glad. Sen gick vi till donken jag åt en cheeseburgare och sandra en glass med chokladsås. Efter det vandrade vi vidare till biblioteket där Michelle lånade koranen & jag fick skämams ännu en gång för michelle sa en sak lite för högt o den personen satt där haha, men whateva. Sen gick vi till make up store där jag beställde tid den 8 juni kl 14.00 o vad fin ja ska bli. Och nu sitter jag här hemma och väntar på min kära mor för jag är hungrig, vill att hons ka laga mat haha.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback