kväll

Hello ! kl börjar närma sig tio och jag ska alldeles strax krypa ner i sängen och läsa lite. I dag dlutade vi tjugo i tre, då åkte jag och sandra direkt hem och jag satte mig vid datan lite och chillade. Sen tränade jag ca 40 minuter & efter det lagade jag mat, wok med rökor & stark sås skitgooott! Vid sju tränade jag igen med lillasyster i ca en timme, sen så dumma som vi är går vi och köper glass aja whateva. Snart får jag tillbaks min mobil också då kommer det bombas med bilder. Digitalkameran anv'nder jag inte såmycket.

På lördag ska jag till Göteborg, min kusins söta barn Liam ska döpas & jag är Gudmor är verkligen skitglad. Ska ge han ett silverhalsband i present, sen efter ska vi äta smörgåstårta och sen ska jag åka med min kusin marlene till hennes match så det blir kul. Kommer nog att komma hem på Måndagen igen skönt faktist. Men ha en trevlig kväll allesammans & sov gott ! puss






Kommentarer
» nadine

HUUUR MÅR SALLY, IRMA? :D

2009-03-31 22:36:05
» Irma

hahahha skitbra :D:D sjäälv ? ;)

2009-04-01 15:12:19
URL: http://irmush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback