jennifers birthday

Hello bitches! Idag fyller min fina vän jennifer 17 , grattis älskling!

Skoldagen har vart kort vi började med dubbeltimme i matte, men jag, Jesper, Sandra, Kosta o några andra gick in i No salen för vi ville plugag till So provet, haha så hittade jag och sandra pärlor och tråd så vi gjorde ett armband till varandra och ett varsitt till jesper lite kuligt sådär. Efter hade vi språk där pluggade vi också och lärde oss massa konstiga ord som typ realkapital haha. Sen hade vi engelska då gick vi till datasalen och jag spelade på zylom.com jag är skitmobbad haha. Sen lunch de var köttfärslimpa FY SÅ ÄCKLIGT! så jag åt potatis med sås gurka & pizzasallad helt okej. sen hade vi svenska då jag läste 50 sidor i en skitbra bok. Sen skulle gentligen so provet va men Jag, Rami, Jesper, Sandra gick inte. dom hade tagit papret haha så vi visste alla frågor till provet, men dumma vi är ber vi lärarna kopiera papret så dom såg att det var ett prov haha vi gick direkt. Men fredrik hade papret också så han ska kopiera det hemma.

Efter åkte jag Petra & sandra till centrum för jag skulle handla men vi var så jävla stressade så jag fick med mig en Brunkräm, ett vitt linne från Ginatricot och ett par leggins. I kväll ska vi ju till Jennifer så ja ska hem till sandra halv sex sminka mig låna kläder och hon ska locka mitt hår, ska ha pumps också  sexigt grr , haha! Känner mig otroligt stressad måste duscha packa väskan och laga mat o jag vet inte vad menmen ja hinner.

I morgon ska jag och Mami på bio, vi ska se män som hatar kvinnor Vissa säger att den är så hemsk att man inte kan kolla och andra säger att den verkligen är skitbra. Men vi har iallafall bestämt oss för att se den så bakis i morgon vill jag inte vara när man ska på bio med lilla mamsen.

ni får ha det så bra nu. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback