jahap

nu har jag fått mens också, så jag är riktigt irriterad hatar mens ! därför äter jag ppiller så jag slipper att ha mens har inte haft det på ett halvår och bara för jag inte tar ppillrerna på 3 dagar kommer den gaaah! Idag var jag i centrum med lillasyster köpte 2 mascaror för 40 spänn, de var rea sjukt mycket rea dom kostade 150 kr innan så jag gjorde ett kanonköp.

Har också legat och kollat på tv i kväll och smsat mycket med bebis. I morgon kommer inte sandra till skolan så jag ska möta Petrush kvart i nio vid press så ska vi åka mot skolan. Sokki ska komma förbi skolan vid elva också och köpa ciggariller så hon får vara med mig en stund också. Hur har er dag sett ut ? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback