I'm back bitches!

Hej på er! Jag har haft en sån otroligt bloggtorka & ja ser hur många läsare som försvunnit, de är ett 20 tal. Men nu är jag tillbaka och har mycket att berätta om.

Idag började skolan klockan åtta så jag var uppe pigg och glad faktist. Dagen har vart kort och jag har haft jävligt kul i skolan idag. I morgon är det nationella prov i engelska. jag hoppas verkligen att jag klarar mig annars vet ja fan inte hur det går med skolan. Mami ska köpa ciabattia bröd med brieost salami och tropicana juice till mig som jag kan ta med mig iallafall. & jag får extra tid så det är ju en bra bonus för mig iallafall.

Imorgon ska min Mami på dejt också så då är jag ensam hemma ett bra tag hoppas jag det som är bestämt iallafall är att Sandra ska komma hit vi ska äta tacos o ha massa godis o kolla på tv, sen kanske vi drar till norsborg men vi får se med den saken.

I går tränade jag och lillasyster en timme, fan vad det tog ! vi körde 100 situps 30 armhävningar ( på knä) 20 upphopp, stod i 90 grader två minuter, körde cykeln ( man liggerpå rygg & cyklar med benen) i 5 minuter, vi körde sånna man ligger på mage och upp med överkroppen elelr vad man säger 100 st sånna, sen körde vi armarna rakt ut i luften o stod så i ca 3 minuter vi körde med hantlar och om jag ligger på rygg t.ex så håller jag i min lillasysters vrister, sen ska jag ta upp mina ben rakt o hon ska putta på dom o så ska jag stanna precis ovanför golvet med benen, 30 sånna gjorde vi också  o massa annat också . Känder så jävla skönt. Ska göra det 3 gånger i veckan plus att jag simmar lite när jag vill. Tycker inte det är kul att simma längre det är inetsom förut o kommer aldrig bli, men ja ska träna lite då o då med ming rupp ialf. I går färgade jag håret mörkt också, är verkligen skitnöjd.

jag har så mycket att säga så jag vet inte vad jag ska säga haha. men de blir nog några till inlägg idag. det sista jag vill säga är . Du är stark gumman, om du behöver prata om du mår dåligt eller något finns jag här, du ska inte behöva gå igenom det här ensam. Jag vet hur det känns & du är stark du vet vem du är.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback