HEEELG!

äntligen så är det fredag, i dag vaknade jag upp halv sju fixade o donade lite med mig själv. Sen mötte jag upp sandra fem över halv åtta och vi rörde oss mot skolan, nationella proven gick faktist helt okej ! tror ialf att det blir G men vi får se med det. Efter det hade vi lunch pannkakor, blä! Jag gillar faktist inte pannkakor o jag vet inte värför heller. Vi slutade ialf två och då åkte jag och sandra hem till mig och kolalde igenom mina barnsaker. Och det som är så läskigt var att jag och sandra lärde känna varandra när vi gick i 2an men när vi var små hade vi nott i portarna brevid varandra i bagarmossen o typ gått på dagis brevid varandra ja vene vad, så det var meningen att jag och hon skulle träffas & se nu, nu är vi bästa vänner !

Har precis kommit ut från duschen nu, smörjt in mig i massa krämer så jag känner mig riktigt fräsch. Sandra o en killkompis ska komma hit vid sextiden vi ska kolla på tv o ha lite chips o sådär myspysigt. Vid åtta ska jag och sandra ta bussen mot norsborg hehe lite partaj sådära. Ska sova hos sandra i natt också så uppdatering blir inte förens i morgon. Tar kanske med mig lillasysters digitalkamera i kväll också. puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback