26 mars gaaah :@

Hej på er ! skoldagen har vart kort , började kl åtta och slutade tjugo i två. Fick reda på att dom inte lagar min mobil gratis heller för att ja tappade den och den gick sönder ? men och den ska hålla iallfall. Men vi har ju redan lämnat in den så antingen skrotar vi mobilen, elelr om vi vill ha mobilen tillbaks fast dom inte lagar den måste vi betala 400 kr, men den är ju förfan min ? eller så lagar dom den för 1095 kr, så mami betalar love u !

För ett tag sen fick jag reda på att några äckliga smutshoror som är 16 år har kastat vatten, slagit , dragit min lillasyster och hennes kompis i håret och min lillasyster och hennes kompis är 11 år ? skäms dom inte jävla smutsbarn, när jag ser dom säger ja bara spring. Blev så jävla arg alltså 5 år i åldersskillnad gaaah :@
nu ska jag ta en cigg o spela. peace and love haters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback