underbar dag

Hej. Den här dagen har vart helt jävla najs. Vid halv fyra gick jag och mötte upp mami vi gick och handlade kött hamburgare brööd pommes pinnes beasås läsk fetaost och massa. Sen mötte vi upp sandra och gick ner till vårt ställe vid sjön där vi badade grillade och filip badade också haha. Sen kom mamis kompis arne ner med sabina hans hund haha och hon var helt galen badade hela tiden och bara sprang och hoppade i vattnet. Så vi åt en massa gott och myste. Nu sitter jag här med ett isglas med coca cola i. I bland är det bara för underbart med livet haha.
puss på er!

Svar till malin : Jag ska tatuera mig på foten, ja jag kommer självklart att lägga in bild när jag får min kamera som lillasyster har! Är nästan säker på att tatueringen blir på foten, men man kan ju ångra sig i sista stund. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback