tralala

Hej på er! Idag vaknade jag upp vid halv elva och duschade direkt. Sen åt jag frukost en macka med fetaost på mumsigt värre! I går var jag ute på promenad med sokeina vi pratade lite om resan till bulgarien och så. Sen gick jag hem chillade vid tvn tills michelle och sandra kom till mig. dom hade hyrt 2 filmer och köpt chips och coca cola. Så vi mysade och kollade på film kmr inte riktigt i håg vad dom hette men dom var bra. Haha sen så satt vi och försökta prata utan att röra på läpparna fyfan vad kul det var hahahaha ja dooog. Dom gick ialf runt halv två och jag kollade runt på datan lite & sen läste jag och somnade. Idag händer typ ingenting sitter väll hemma som vanligt vädret suger verkligen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback