tjatjatjaaa

Kom precis hem, har vart med mami i centrum. Vi skulle hämta ut mina kläder från Halens som kommit men de var inte mina som kommit utan mamis, så då gick vi till ginatricot där de va skitmycket rea och jag köpte en skitfin lila tunika och jeansleggins. Sen gick vi till ica och handlade potatiskroketter , summer chips, beasås och scnitzel ( vet inte direkt hur det stavas) så nu ska vi ha en mysig hemmakväll bara vi två eftersom julia är på kollo. Klippte också lugg i dag , själv som jag brukar göra hehe. Skulle egentligen till Solna i dag hem till en kompis o grilla o chilla dära men nä sura miner från folk.

Jag tror min lillasyster har kameran på sitt kollo så det kmr inte bli mycket bilder på ett tag. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback