sorry

Nu var det ett tag sen jag skrev. Ska försöka kortfatta lite i går så var det stadsvandring, jag, petra, sandra & johanna gick tsm. Det regnade och va iskallt så vi gav upp näår vi typ svarat på 25 frågor och det var 45 så vi går och lämnar lappen och drar till donken i skanstull fast johanna åkte hem. Petra fyllde ju år så vi åt dära och sen taggade vi hem. Vid halv sju gick jag och sandra till petra och åt tååårta skitgott var det. I dag så handlade jag amanda och sandra för klassens klasskassa vi hade ba 900 kr så vi bestämde att kolla på film och köpa godis. Vi köpte 4 kg godis typ 8 chipspåsar, 8 läsk, 8 kakpaket 9 choklader, vindruvor jag vene vad haha tjockiszar vår klass är. Aja det här inlägget blev sarvigt och meningslöst. PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback