snart är det sommarlov!

Och jag längtar så jävla mycket. Nu har jag fått stå ut med att gå i hökarängsskolan i 3 långa år. Det första året var jag en blond liten kaxig bitch som hatade typ allt & alla och jag ser hur mycket jag har förändrats under dom 3 år i den skolan jag har fått höra hur snäll & duktig jag blivit osv. Trotts allt är det mina lärare som hjälpt mig att komma ut till gymnasiet jag kmr sakna vissa lärare och andra kmr ja bara vara glad av att lämna. Som berit kmr jag sakna även fast vi bråkat så jävla mycket och ja alltid sagt att jag inte gillar henne. Men jag har fått se en annan sida av henne också hon hjälper en hon stöttar en hon är en bra lärare de ska hon vara stolt över. Så nu beger jag mig ut till gymnasiet, lite läskigt men samtidigt kul som fan! På måndag ska vi ha cabare i skolan och jag är med tsm med sandra zahui och petra det ska bli riktigt kul. Sen på kvällen har vi bal och jag kmr vara galet fin haha. På tisdag har jag skolavslutning man ska först gå till kyrkan där de händer något och sen till skolan och få sitt betyg och sen lämnar jag min klass :( fett hemskt kmr sakna dom flesta och vissa kmr jag ha kontakt med fortfarande. Senare på kvällen ska några från klassen träffas och hitta på något. ska bli jättemysigt. shuuuz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback