Ren o fräsch

är klar med allt nu har städat hela lägenheten förutom mitt rum det ända jag har kvar är att skura men det gör jag i morgon. Har också sovit 3 timmar till och hunnit duscha klä på mig. Ska snart möta Sokeina vi ska promenera till hökarängen fram o tillbaka för jag ska köpa cigg jag gjorde slut på ett helt paket i går? Undra om mina grannar kommer klaga på mig i dag eller ge mig snea blickar de var ganska mycket folk hos mig o hög musik men aja. Senare i dag ska jag möta pappa också vi ska äta thaimat o jag tänker köpa en fet godispåse som jag och sandra äter i kväll gottigottgott. puss & kram.

Kommentarer
» Anonym

Åk till gubbängen istället och köp vid gubbslivs bredvid hemmakväll. Där tar dom inte mer pengar för cigg. :)

2009-06-22 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback