Ledsamt:(

Usch vad jag har gråtit helt sjukt jävla mycket. Har galen huvudvärk nu. Den lärare jag kmr sakna allra mest är Anna H ! Hon har hjälpt mig så mycket hon är guldvärd! Annars var skolavslutningen fin vissa fick diplom och så för bästa betyg o bäst i det o blabla. I kväll är det ialf bestämt att alla 9or ska träffas och partaja så det blir skitmysigt. Nu blir det bilder från balen. puss



sandra, Zahui, jag, Jow, Alex, Petrush & fredrik

sötisar vi är

sandra & lite jag

Jow & Sandra

Kosta, Eneas, Fredrik, Kardo, Jojje, Jesper, David & Alex

Smile!

drinkar!

Mina älsklingar

skål

sexy ladies

vackra

Jag, Zahui & Sandra

Mer bilder sen , orka rinte lägga in alla nu. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback