ja såhär har min dag sett ut

Träffade sandra och johanna kvart i tre vo tog vidja bussen mot stallet där min lillasyster var haha, vi hälsade på hennes sköthästar och några andra. Hästar är egentligen fett läskiga vi var ialf fett rädda att dom skulle sparka oss och ja & sandra var innei en box sen hästen gjorde något så sandra skrek till då blev den fett stressad o vi blev fett rädda haha. Och jag lyckas ju självklart trampa i värsta högen med hästbajs hahahahha. Vi fikade ialf där också på stallets Cafe elelr a fikade jag och sandra åt nachostallrik inte speciellt god men den funkade. Och nu har jag bara suttit hemma, jag sokeina & sandra skulle ju egentligen till jim men så blev det inte. så nu får jag sitta här o ha tråkigt med mig själv. Peeace and love haters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback