Hej

på er.. Min dag har vart tråkig, har vart på promenad med hunden 2 gånger, suttit vid datan & läst! Men i morgon är det midsommar och mami ska till Kenneth så några kmr hit och vi ska ha det mysigt pysigt. vad ska ni göra i morgon ?

den 3 juli åker jag till dalarna till min kusin, hans tjej & deras barn Liam. Gud vad jag saknar dom speciellt min lilla liam som jag är gudmor till (A). har inte så mycket att skriva.

men jag vill att ni svarar på det här; vad tycker ni om min blogg? är det något jag borde skriva mer om tycker ni ja ska lägga in dagens outfit ? ge mig förslag snälla de blir mycket roligare då ja lovar. Tänker också ha en frågestund som avslutas på söndag kväll så fråga fråga fråga massa nu. puss på er mina trogna läsare haha!


en bild på Mikaela, Micke, Liam & mig när Liam döptes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback