dålig med bloggandet

Jag vet att jag är dålig med bloggandet, men de sommar o jag orkar inte skriva så mycket. Idag har jag legat utanför mig och solat med Sandra i ca 1 timme sen blev det för varmt så jag pallade inte haha. Fick också mina kläder från halens i dag en kjol o 2 tunikor jättefina faktist! I kväll vet jag inte riktigt vad som händer kanske ska till Råcksta men vi får se med det. Och snart tatuerar jag mig är så nojig vill inte känna smärta haha men kör bara det kommer bli skitfint. nu har jag inte så mycket mer att säga ni får ha en bra kväll gullisar. Puss

Kommentarer
» Malin ( har ingen blogg tyvärr )

Vart på kroppen ska du tatuera dig och vad ska du göra för något ? :D

glöm inte att lägga upp bild!

2009-06-28 14:19:45
» sara

Fett fin bloggen blev

2009-06-28 20:26:37
URL: http://suuugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback