Att det finns så hemska människor

Alla har ju hört det här med therese. Och jag förstår fan inte hur man kan döda sin "vän". jag förstår helt enkelt inte hur man kan döda en människa en 15 årig flicka. som såg fram emot sin bal, en flicka som var älskad av så många en flicka med en framtid. Att två människor på 16 år dödar sin "kompis" är helt jävla sjukt. Jag blir så jävla arg, jag känner inte Therese men vet folk som känner henne och har sett henne i Farsta flera gånger, en av hennes bästa vänner gick i min skola, och det gjorde ont att se på henne hon var så himla ledsen. Hon kom på balen för Therese skull och det var så jävla fint av henne. Om min bästa vän hade blivit mördad hade jag inte orkat ett skit. Så dom människorna som mördade Therese har ju egentligen inte något liv kvar, folk kmr smutskasta dom folk kmr spotta åt dom jag säger bara att ingen kmr vilja se på dom människorna igen, dom är mördare äckliga jävla mördare. fyfan!


Vila i frid Therese och glöm aldrig att du hade så många som älskade dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback