-

Hej på er! Kom precis hem, har vart ute med Sokeina, Sandra, Petra, Michelle & Ulrika. Vi gjorde inget speciellt jo vi var lite barnsliga o körde burken, bluff & 21an haha men det var ganska kul. I går var jag i älvsjöbadet med Petra, Michelle, Sandra Johanna & Diana vi grillade o chillade bara Johanna o Diana badade också :p. Mitt sommarlov har inte kommit i gång riktigt än dels för det dåliga vädret så harjag typ inte gjort något. Men på fredag ska ialf några komma hem till mig o så sa vi ha det helt chill med lite vin o godis. Och på måndag ska jag och tjejerna tälta haha skitmysigt vi ska ha grilla o som petra säger så ska vi ha med oss sånt där utekök haha så det ska bli riktigt jävla najs. föresten vad ska alla göra i sommar något planerat eller tar alla bara dagen som den kommer ?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback