:) yeei

hello everybody ! Här sitter jag i min ensamhet & lyssnar på musik. Ska lägga mig i sängen och läsa snart också känner mig otroligt trött i hela kroppen, jag kämpar för fullt med skolan, simningen & på helgerna springer jag runt o träffar massa hinner knappt sova. känner att på lördag ska jag ligga hemma med familjen hyra film och köpa hem gottis ! I dag skulle jag tränat men jag orkade verkligen inte ska träna i morgon och på torsdag iallafall.

Jag saknar dig & du vet vem du är, du var en person jag kunde snacka med du fick mig glad, du var en sån bra vän till mig. & ja vill inte att du ska vara sur. jag kan inte tvinga dig att vi ska vara vänner men jag vill i allafall inet att du är sur på mig.


                                

miss old times! jag saknar gamla tiderna det ger en minnen av hur kul man hade det ! tänk om man kunde spola tillbaks tiden och göra om saker ? då skulle jag gjort det spikat. Men just nu är det bara att inse faktum, det är som det är men med tiden blir det bättre & det är bara jag själv som kan göra allt bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback