söndag & i morgon är det skola

hej på er! kom nyss hem mötte upp Michelle hon följde med mig och handlade multivitaminjuice, ska strax göra ett stort glas och spela hihi! I går var jag som sagt i blackeberg vi firade en killkompis som fyllde år de var ganska tråkigt men kul att vara med mina vänner, vi kom väll hem till sandra vid kvart i tre då lagade vi nudlar haha skitgott. När vi skulle sova så började ja småhosta och då gick jag hem och då fick jag värsta astma attackerna ja spydde och hosta fick göra varmt vatten med honung och ta två alvedon och astmasprej men det hjälpte inte. Jag somnade vid kl sex på morgonen och vaknade halv tolv och har inte kunnat sova kul ? nää.

Gick en promenad med min lillesyster idag också vi tog emd oss två filtar och pengar och gick ner mot sjönt, och det var skitmycket folk som åkte skridskor och dom hade korvstånd på isen så vi köpte en varsin korv och satte oss och åt skitmysigt men gick vi hem. I kväll kommer sandra och michelle förbi vi ska väll sitta och snacka och spela lite antar jag mysigt.

På fredag ska johanna ha tjejmiddag med lite god mat och så det ska bli riktigt trevligt faktist och på tisdag fyller hon 17 år grattis i förskott älskling! Nu ska jag inte sitta och prata om ingenting lägger in bilder senare. Peace and love haters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback