i'm baack bitchees !

Hello. Har haft fullt upp den senaste tiden mycket träning och skola. Har tränat i dag också de va skitjobbigt pass först började vi med 400 m valfritt simsätt, sen körde vi 6 st 100 medly vila 15 mellan varje sedan körde vi 8 st 100 frisim vila 15 mellan varje och sen körde vi 6 st 100 bröstsim vila 15 mellan varje och sen körde vi 8 st  medley vila 10 mellan varje och sen körde vi 100 m avsim och sen någonting mer haha ! var död ialf. I morgon fyller jag år så då måste alla gratta mig hihi. Moster kommer hit också så ska vi äta god mat mysigt.

nu skulle jag vilja att ni kommenterar om vad ni tycker ja ska skriva om de är något speciellt elelr något ni vill att jag ska göra. Skulle vara kul o se vad ni tyckte faktist. Nu ska jag in på facebook kanske skriver lite senare annars höres vi. ciao ciao!

gud vad jag är sugen på den här tonfisk mackan ! mums

Kommentarer
» Anonym

Den där tonfiskmackan ser riktigt god ut! Grattis i förskott btw ;)

2009-01-28 23:01:22
URL: http://myrealself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback